.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حاشيه هاي سیصد و دوازدهمین جلسه شورای شهرساری

سیصد و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری به رياست مهدي رضايي رییس شورای شهر ساری برگزار شد . در این جلسه برای اولین بار دو شهردار مناطق شهرداری بهمراه علي حجازی در جلسه حضور داشتند . اين جلسه حاشیه های داشت كه با هم  بخوانیم :

*در این جلسه ابتدا مهدی رضایی رییس شورای شهر ساری گزارشی از برگزاری همایش مجمع روسای شوراهای کشور ارائه داده است.

*رضایی از جمله موارد مطرح شده مهم در همایش مجمع روسای شوراهای کشور را تقویت جایگاه شوراها،مباحث مربوط به بافت های فرسوده و بحث سد معابر خواند.

*رئیس شورای شهر ساری در تذکری به شهردار خواستار ارائه پاسخی قانع کننده در مورد وضعیت نابسامان آسفالت سطح شهر شده است.

*دیگر سخنران این جلسه شورا رییس کمیسیون بهداشت شهر ساری بود که گفت:امیدواریم حضور شهرداران مناطق یک و دو شهرداری در جلسات شورا مثمر ثمر باشد.

*باقری با انتقاد از اینکه سالهای قبل شهرداری برنامه ای کارشناسی شده جهت پذیرایی از مسافران و معرفی شهر ساری به آنها نداشته است افزود:شهرداری ساری باید از همین زمان برنامه ریزی های کارشناسی شده لازم را بر ای ساماندهی مسافران و همچنین شناساندن مکانهای دیدنی ساری انجام دهد و این کار را به نزدیک ایام عید موکول نکند.

*این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه با گزارش یک شهروند ساروی و تحقیقات و مشاهدات انجام شده مشخص شد که متاسفانه فاضلاب زندان ساری بدون تصفیه شدن به رودخانه تجن می ریزد اظهار داشت:این مسئله جای تاسف و پیگیری از سوی شورای بهداشت استان را دارد.

*باقری در بخشی دیگر از تذکرات خود با اشاره به اینکه از سه ماه گذشته در مورد ترمیم کنده کاری ها و ترمیم آسفالت تذکراتی داده شده اما متاسفانه شهرداری اقدامی نکرده است افزود:متاسفانه در بحت ساماندهی دست فروشان و سد معبرکنندگان نیز تاکنون اقدامی کارشناسی شده صورت نگرفته است.

*دامادی عضو دیگر شورای شهر ساری نیز سخنران بعدی جلسه این هفته شورا بود که صحبت خود را با رضایت از نوع برخورد با عقب نشینی ها شروع کرد و افزود:برخورد قاطع با ساخت و سازها در بحث عقب نشینی نتایج بسیار خوبی داشته است اما متاسفانه برخی از دستگاهها و نهادها همکاری های لازم را با شهرداری ندارند.

*دامادی نیز همانند باقری با انتقاد از وضعیت کنده کاری های سطح شهر به شهردار پیشنهاد داد تا با تشکیل اکیپی ویژه برای حل این مشکل اقدامی اساسی انجام دهد.

*عضو کمیسیون فنی شورای شهر ساری با بیان اینکه باید شهرداری نسبت به تعطیلی فعالیت دستگاههای حفار اقدام کند افزود:ظاهرا نهادها و دستگاههای حفار نمی خواهند اصولی کار کنند که این مورد جای سوال و کارکارشناسی دارد و برای حل این مشکل لازم است تا مسئولین دستگاههای فوق به شورا دعوت شده و به قانون شورا که قانون مردم است گوش فرا داده و عمل کنند.

*دامادی از شهردار خواست هرچه زودتر وضعیت نگارخانه ساری را مشخص کند.

*این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه انتخاب نادر دست نشان به عنوان مربی تیم صنعت ساری را به حساب افرادی می گذاریم که با بافت مازندران آشنا نیستند اظهار داشت:دست نشان مربی منشوری هم بوده است.

*دامادی با انتقاد از انتخاب نادر دست نشان به عنوان مربی تیم صنعت ساری تصریح کرد:برخوردی که با سورتیچی مربی سابق تیم صنعت ساری شده اصلا مناسب نبوده و برکناری ایشان جای سوال دارد.

*وی همچنین گفت:انتخاب دست نشان با اقبال مردم ساری روبرو نشده است.

*فرامرز نقیبی دیگر سخنران این هفته شورا بوده که مانند جلسات قبل با نوع گفتار ویژه اش که حکایت از دل پر او و گلایه های زیاد او از وضعیت سطح شهر ساری است باعث سکوت ویژه جلسه شده بود.

*وی با اشاره به اینکه بحث تعداد زیاد بیکاران در ساری حاصل محروم شدن مازندران از فعالیت های صنعتی در سالهای قبل بوده افزود:باید فکری اساسی و کارشناسی شده برای حل معضل بیکاری شود.

*نقیبی افزود:میدان ساعت ساری مرکز فروش مواد مخدر شده است.

*این عضو شورای شهر ساری با انتقاد از نظر ارائه شده در خصوص پل دخانیات اظهار داشت:نظرات کارشناسی درست نبوده و باید بازنگری شود.

*نقیبی در همین رابطه خطاب به شهردار ساری افزود:آقای حجازی هیچ یک از نیروهای زیر مجموعه شما از ما فنی تر نیستند و من در اینجا با شما اتمام حجت می کنم تا دیگر چنیین مواردی صورت نگیرد زیرا حتی من که عضو فنی شورای شهر می باشم در مورد کارشناسی انجام شده در مورد این پل که نادرست هم بوده بی خبر بوده ام.

*عضو شورای اسلامی شهر ساری بازهم به شهردار ساری گفت:آقای حجازی بخاطر حفظ آبروی خود و شورا از نظرات کمیسیون فنی شورا استفاده کنید.

*نقیبی با بیان اینکه از شهردار ساری تقاضا داریم تمام کارها و پروژه ها را متوقف کرده و فقط به کار ترمیم چاله ها و کنده کاری های سطح شهر بپردازد اظهار داشت:شهرداری هیچ گونه نظارتی در زیرسازی آسفالت ها ندارد.

*وی همچنین با اشاره به اینکه متاسفانه آزمایشگاه کنترل کیفیت شهرداری فعال و مثمر ثمر نیست تصریح کرد:متاسفانه نیروهایی که در قسمت فنی شهرداری فعالیت می کنند از مسائل فنی دور می باشند.

*نقیبی از مکانهایی در ساری خبر داد که مدت ۵ ماه است کنده کاری شده و علی رغم تذکرات داده شده هنوز ترمیم نشده اند.

*عضو کمیسیون فنی شورای شهر ساری با بیان اینکه شهرداری ساری در این سه سال به اندازه پس از انقلاب در آمد داشته است افزود:متاسفانه در همین مدت کمترین کارها انجام شده است.

*آخرین سخنران این هفته شورای شهر ساری نایب رییس شورای شهر ساری بوده است

*میر صالح صالح نیا با انتقاد از شهرداری و فرمانداری ساری در بحث ساماندهی دست فروشان در سال گذشته گفت:امیدواریم شهرداری و فرمانداری ساری در سال جاری برای ساماندهی دست فروشان و مبارزه با سد معبر اقدامات کارشناسی شده و قاطع انجام دهند.

*نایب رییس شورای شهر ساری افزود:۶۰ درصد دست فروشان ساری بومی نمی باشند.

*صالح نیا با بیان اینکه ۳۰ درصد از افراد، دست فروشی شغل دوم آنها می باشد اظهار داشت:فقط ۱۰ درصد افراد نیاز واقعی به دست فروشی دارند.

*وی افزود:بازار حساس ترین مکان و موقعیت را در یک کشور دارد که اگر شهرداری و فرمانداری ساری در این مورد فکری اساسی نکنند عواقب مشکلاتی که ممکن است بوجود بیاید بر عهده خود آنها خواهد بود.

*جلسه این هفته شورای شهر ساری سیصد و دوازدهمین جلسه شورا بوده است.

*در جلسه این هفته شورا مانند جلسات قبل گلایه ها و تذکرات به شهردار همچنان ادامه داشته است.

*برای اولین بار شهرداران دو منطقه تازه تاسیس شهرداری ساری در جلسات شورا شرکت کرده اند.

*فرزانه معاون فنی ،رضوی نوا معاون خدمات شهری و مسئول حراست شهرداری ساری نیز در جلسه این هفته شورا حضور داشته اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.